Hoist Group lanserer Program Phoenix og sin nye, abonnementsbaserte forretningsmodell

Hotellbransjen er hardt rammet av koronapandemien. De gode nyhetene er imidlertid at hoteller over hele verden er i ferd med å åpne dørene igjen, men i møte med en endret gjestereise som bærer preg av fokus på retningslinjer for smittevern og HMS.

I dag lanserer Hoist Group Program Phoenix for å kunne støtte hoteller i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA) til ikke bare å imøtekomme kravene i en verden etter COVID-19, men også på nytt blomstre i et krevende miljø. “Med sine 20 ulike tilbud, er Program Phoenix det mest omfattende og ambisiøse støtteprogrammet tilgjengelig, og vi er stolte over å kunne presentere dette til bransjen i dag.“ sier Alfonso Tasso, CEO i Hoist Group.

Phoenix er et vitnesbyrd om bredden i produktsortimentet fra Hoist Group, enestående i bransjen: Papirfri innsjekk, system for eVoucher, mobile nøkler, bruk av mobiltelefon som fjernkontroll, Cast to TV, ypperlig nettverk, programvare for oppgavehåndtering og kommunikasjon etc.

Programmet er åpent for alle hoteller, det er ikke forbeholdt eksisterende kunder av Hoist Group. Det er kostnadsfritt å delta, og de som blir med får tilgang til en rekke ressurser, inkl. informative videosnutter, konsultasjoner, guider og sjekklister.

Programmet tar det også et steg videre og tilbyr, i samarbeid med utvalgte partnere, hotellteknologi i ulike varianter som vil bli tilgjengelig enten kostnadsfritt eller til en rabattert pris.

Tasso legger til – “Det er meg en glede å lansere ikke bare Program Phoenix som en støtteerklæring til alle hoteller, men også vår nye abonnementsbaserte forretningsmodell som kan være en støtte for hotellene i deres innsats for å møte de nye teknologiske kravene som følger i kjølvannet av COVID-19.” COVID-19 endrer ikke bare hotellbransjen og gjestereisen, men den fører også til begrensninger i budsjettet. En slik forretningsmodell basert på abonnement vil gjøre det enklere å benytte ny teknologi mot en fast, månedlig avgift. Tasso avslutter med “Vi må gjøre vårt for å støtte bransjen når det gjelder å komme seg på bena igjen, tilpasse seg og på nytt blomstre. Det å bruke en enklere modell for betaling er en viktig del av dette bidraget.

Les mer om Program Phoenix her.

Pressekontakt:
Mohammed Sha
Head of Marketing
marketing@hoistgroup.com

Hoist Group leverer tekniske løsninger til hoteller, og muliggjør helhetlige, digitale reiser fra begynnelse til slutt for hotellgjestene. Hoist Group optimaliserer gjestetjenestene ved å korrelere og analysere data samlet fra det innovative bookingsystemet, IP-nettverk, internett og TV-baserte tjenester i tillegg til flere digitale berøringspunkter. Med hovedkontor i Stockholm og 20 avdelinger i EMEA-regionen, har Hoist Group nesten 500 engasjerte ansatte som jobber med mer enn 8000 unike hoteller.