Hoist Group køber Paragon Systems

Hoist Group har indgået aftale om køb af Paragon Systems, en førende irsk virksomhed, som er softwareleverandør til hotelbranchen, og styrker dermed sin produktportefølje.

Hoist Group annoncerer i dag, at de opkøber Paragon Systems, placeret i Kilkenny, Irland. Hoist Group er en førende europæisk leverandør af systemer, produkter og tjenester til hoteller, hospitaler og offentlige virksomheder i Europa og Mellemøsten, og leverandør af bookingsoftwaren HotSoft 8.

Paragon Systems har været på det irske og britiske marked i næsten 20 år og har fungeret som forhandler og installatør af bookingsoftwareløsninger såsom HotSoft 8 samt forhandlet POS-løsninger. Virksomheden har over 330 installationer med Hoist Groups bookingsoftware HotSoft 8.

Paragon Systems har også specialudviklet moduler til golf- og spa faciliteter, der styrker Hoist Groups produkter: HotSoft er nu en af ​​de hurtigst voksende PMS-løsninger til uafhængige hoteller og hotelkæder og markedsleder i Irland.

Paragon Systems nøglekunder omfatter Druids Glen Hotel & Golf Resort, Griffin Hotel Group, Knockranny House Hotel & Spa og Harveys Point Hotel. Paragon Systems vil blive relanceret som Hoist Group Irland og vil fortsætte med at betjene den eksisterende og voksende kundebase, samtidig med at Hoist Groups brede produktsortiment nu er til rådighed for det Irske  marked.

“Sammenlægningen af ​​Paragon Systems og Hoist Group giver os mulighed for at tilbyde vores irske og engelske kunder et endnu mere omfattende udbud af produkter og services. Produkterne omfatter Internet Network løsninger, TV-systemer, TV-underholdning, elektroniske låse m.m. Jeg er overbevist om, at vores kunder er lige så begejstrede som vores medarbejdere over muligheden for at tilbyde en bredere one-stop-shop af tekniske løsninger, samtidig med at vores eksisterende supportteam fortsætter med at levere god kundepleje, siger Anselm Malloy, administrerende direktør for Paragon systemer. ”

Malcolm Lindblom, grundlægger og hovedaktionær i Hoist Group tilføjer: “Vi har arbejdet sammen med Paragon Systems i flere år og det er blevet et naturligt skridt at Paragon Systems bliver en del af vores familie. Købet af Paragon Systems betyder ikke blot at vi kan tilbyde det irske marked vores produkter og tjenester, men at vi vil udvide og styrke vores kundebase på bookingsoftwaren HotSoft med Paragon Systems egenudviklede moduler og operationelle viden. ”

Anselm Molloy fortsætter som administrerende direktør for Hoist Group Irland og vil være en del af ledergruppen i Hoist koncernen. Selskabet vil fortsætte driften fra deres kontor i Kilkenny, Irland. Alle medarbejdere i Paragon Systems fortsætter med at arbejde på at fastholde og udvide kundebasen.

For yderligere information, kontakt:

Ann-Sophie Modigh, Chief Marketing Officer Hoist Group
Phone: +468 555 685 00
E-mail: ann-sophie.modigh@hoistgroup.com
Anselm Molloy, CEO Paragon Systems
Phone: +353 56 779 1900
E-mail: amolloy@paragonsystems.ie

Hoist Group er totalleverandør til hoteller, sundhedssektoren og den offentlige sektor. Med mere end 20 års dokumenteret erfaring inden for hotelbranchen er Hoist Group, førende indenfor innovative løsninger som high-speed internetadgang, konferenceservice, TV-løsninger, booking og back office-systemer. Hoist Group er baseret i Sverige og har i alt 18 kontorer i hele EMEA-regionen. Læs mere om Hoist Group om www.hoistgroup.com