Accor samarbejder med Hoist Group om at lancere unikke gavekortsprodukter

Hoist Group, leverandør af det bredeste udvalg af hotelteknologi på tværs af EMEA, og Accor, en verdensledende hotelgruppe, annoncerede i dag et partnerskab om lancering af et unikt gavekortprodukt til deres gæster. Dette initiativ understøttes af Accor’s research, der har vist, at næsten 60% af respondenterne i undersøgelsen har til hensigt at give ‘oplevelser’ i stedet for materielle gaver i år, da pandemien får dem til at sætte pris på at leve i øjeblikket.

Kunder i Storbritannien og Tyskland kan købe Accors gavekort som gaver til deres familie og venner, som kan bruges og indløses mod ophold og oplevelser på de fleste Accor-hoteller i Storbritannien og Tyskland.

Alfonso Tasso – CEO hos Hoist Group, udtaler: Gavekortmarkedet er i en hidtil uset vækst, især i Europa, både funktionelt og teknologisk. I dag er det en af ​​de største drivkræfter for at bevare cash-flow på hoteller. Som europæisk førende inden for hotelteknologi tilpasser vi løbende vores løsninger til at understøtte hoteller med nye og forbedrede tilgange til markedet. Vi er derfor glade for at samarbejde med Accor i dette store initiativ. ”

I en branche, der er blevet dramatisk påvirket af pandemien, er det vigtigt at skabe nye indtægtskilder. Salg af en hoteloplevelse som en gave, er en effektiv måde at gøre dette på. Accor kan nu tilbyde sine kunder en hoteloplevelse som gave, som modtageren kan bruge på et selvvalgt tidspunkt og sted.

Alle gavekort kan blive indløst til ophold, så modtageren kan planlægge tiltrængte feriedage i 2021. Gavekort er et stort aktiv for hoteller til at skabe nye indtægtskilder samt nye innovative tjenester til deres gæster. De, der modtager et gavekort fra Accor kan vælge imellem hundredvis af hoteller i et væld af byer og brands, herunder Fairmont, Sofitel, MGallery, Pullman, Mercure, Novotel og ibis.

Stephanie Jaffre – leder af nordeuropæisk e-handel hos Accor, udtaler: “Partnerskabet med Hoist giver os mulighed for at henvende os til markedet med et nyt og attraktivt tilbud på gavekort designet til omfattende anvendelse på alle vores hoteller og brands. Lanceringen demonstrerer værdien af ​​oplevelser og det stigende behov for at have noget at se frem tid: et hotelophold eller en middag med venner og familie. I 2021 er behovet for at kunne planlægge og glæde sig til noget, større end nogensinde før. Accor tilbyder alle en oplevelse, et hotel og et brand for at imødekomme ønsket om, hvordan vi lever, arbejder og har det sjovt, og nu er det en oplevelse, vi kan give som en gave.”

Hoist Group leverer teknologiløsninger til hoteller, der gør det muligt for dem at styre sammenhængende digitale kontaktpunkter til deres gæster. Hoist Group optimerer gæsteservices ved at opsamle og analysere data, der kommer fra deres innovative Property Management & Booking Software, Managed IP Networks, Internet og TV Content samt fra mange andre digitale kontaktpunkter. Hoist Group har hovedkontor i Stockholm med 20 kontorer i hele EMEA og har 500 dedikerede medarbejdere, der betjener over 8.000 unikke hoteller.

Om Accor

Accor er en verdensledende hotelgruppe bestående af mere end 5.000 ejendomme og 10.000 mad- og drikkevaresteder i 110 lande. Gruppen har et af branchens mest forskelligartede og fuldt integrerede økosystemer indenfor hotelbranchen, der omfatter luksus- og premium mærker, mellemstore og budgetvenlige tilbud, unikke livsstilskoncepter, underholdnings- og nattelivssteder, restauranter og barer, private boliger, ejendomme med delt bolig, concierge-tjenester -arbejdsrum og meget mere. Accor kan bryste sig af en uovertruffen portefølje af markante mærker og cirka 300.000 teammedlemmer over hele verden. Over 65 millioner medlemmer drager fordel af virksomhedens omfattende loyalitetsprogram ALL – Accor Live Limitless – en daglig livsstilstjeneste, der giver adgang til en lang række belønninger, tjenester og oplevelser. Gennem sit initiative Planet 21 – Acting Here, Accor Solidarity, RiiSE og ALL Heartist Fund er gruppen fokuseret på at drive positiv handling gennem forretningsetik, ansvarlig turisme, miljømæssig bæredygtighed, samfundsengagement, mangfoldighed og inklusion. Accor SA blev grundlagt i 1967 og har hovedkontor i Frankrig og er børsnoteret på Euronext Paris Stock Exchange (ISIN-kode: FR0000120404) og på OTC-markedet (Ticker: ACRFY) i USA. For mere information besøg group.accor.com eller følg Accor på Twitter, Facebook, LinkedIn and Instagram.

For pressehenvendelser, kontakt venligst

Mohammed Sha